sep
27
2010

Teme za strucno usavrsavanje nastavnika u skolskoj 2010/11. godini

  1. Igra kao oblik učenja i poučavanja jezika
  2. Jezične mozgalice, pitalice, slagalice, spajalice i premetaljke
  3. Pedagogija Marije Montessori I
  4. Pedagogija Marije Montessori II
  5. Pedagogija Marije Montessori III
  6. Opisno ocjenjivanje
  7. Učenik je naš najbolji kritičar
  8. Uloga porodice u pripremi djeteta za polazak u školu
  9. Tajne uspješnog rada u razredu
  10. Nesporazumi i sukobi u komunikaciji (uzroci i vrste, načini rješavanja konflikta)
  11. Saradnja (ličnost i odnosi u grupi, grupna kohezija, stereotipi i predrasude, takmičenje i suradnja)
  12. Neverbalna komunikacija (vrste komunikacijskih signala, razlozi i funkcije neverbalne komunikacije)
  13. Razgovor (pojam i vrste, odnosi i sadržaji, vrste poruka, važnost slušanja sagovornika)
  14. Uslovi i strategije koje pospješuju kvalitetnu dvosmjernu pedagošku komunikaciju
  15. Kompromis
  16. Reputacija nastavnika u odnosu na lokalnu zajednicu
  17. Savremena nastava stranog jezika
  18. Tehnike i načini svladavanja problematike intonacije
  19. Neverbalna komunikacija
  20. Metodika rada nastave biologije – istaknuti najvažnije elemente
  21. Društvo i jezik
  22. Neprihvatljivo ponašanje – nivoi
  23. Održavanje reda i kontrola discipline u učionici
  24. Samopoštovanje je odraz slike o sebi
  25. Nadarena djeca u bosanskom jeziku
  26. Modeli i nivoi prevencije neprihvatljivog ponašanja
  27. Kako prepoznati darovitu djecu
  28. Kvalitetan edukator
  29. Vrste govora
  30. Provjeravanje i ocjenjivanje znanja učenika
  31. Pubertet i njegove karakteristike
  32. Ocjena u službi odgoja
  33. Kvalitetan nastavnik u kvalitetnoj školi
  34. Elementi i tehnike komunikacije roditelj-nastavnik
  35. Motoričke sposobnosti
  36. Kineziometrija
  37. Važnost uloge nastavnika kao nositelj promjena
  38. Disciplina i njen uticaj na uspjeh učenika
  39. Komunikacijski pristup nastavi bosanskog jezika

O Autor: Emir Sinan je rođen 16.02.1982. godine u Gornjem Vakufu. Osnovnu i srednju školu (Gimnaziju) završio u Gornjem Vakufu – Uskoplju, a Nastavnički fakultet na Univerzitetu “Džemal Bijedić“ u Mostaru 30.09.2005. godine. Tema diplomskog rada kod mentora prof.dr. Milenka Kundačine glasila je “Izrada i baždarenje testa znanja iz predmeta fizika u osmom razredu osnovne škole”... više u biografiji !

Komentar

Kalendar

Decembar 2014
P U S Č P S N
« apr    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Arhiva

Lista linkova


blog counter